ÖZTAD

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 5782 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Öztad. Meer weten? Ontdek meer

11 jun 2026 om 6:38 prima
9 jun 2026 om 20:52 Helaas vind ik dat de kwaliteit achteruit gaat. Turkse pizza maar geen knoflooksaus te vinden. Het lijkt een beetje op massaproductie
5 jun 2026 om 22:29 Was weer erg lekker. Enige minpuntje:wat weinig van de heerlijke pindasaus bij de sateschotel
4 jun 2026 om 20:01 Heerlijke kapsalon ook een goede gevulde portie.
30 mei 2026 om 23:00 Veel, lekker en op tijd bezorgd
27 mei 2026 om 3:48 Ik heb het weggegooid
26 mei 2026 om 20:36 Bezorgtijd 15-40 minuten, na een uur nog niks. Bij navragen aan de telefoon een onbeschofte dame met zeer grote mond dat Thuis Bezorgd niet klopt. Naeen uur en 15 minuten wachten een koud broodje in huis….de bezorger was overigens wel erg vriendelijk.
21 mei 2026 om 21:29 Lekker
16 mei 2026 om 20:52 het was er snel en smaakte weer prima
16 mei 2026 om 20:09 eten was wat koud
15 mei 2026 om 22:30 Snelle levering en lekker eten
15 mei 2026 om 13:48 het was helemaal koud en zat niet echt extra knoflooksaus op terwijl wel gevraagd. via app extra knoflooksaus besteld maar kreeg sambal