Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Öztad. Meer weten? Ontdek meer
monique
11 jun 2026 om 6:38
prima
esmeralda
9 jun 2026 om 20:52
Helaas vind ik dat de kwaliteit achteruit gaat. Turkse pizza maar geen knoflooksaus te vinden. Het lijkt een beetje op massaproductie
Ilona
5 jun 2026 om 22:29
Was weer erg lekker. Enige minpuntje:wat weinig van de heerlijke pindasaus bij de sateschotel
Gerald
4 jun 2026 om 20:01
Heerlijke kapsalon ook een goede gevulde portie.
Jacqueline
30 mei 2026 om 23:00
Veel, lekker en op tijd bezorgd
Jan
27 mei 2026 om 3:48
Ik heb het weggegooid
patricia
26 mei 2026 om 20:36
Bezorgtijd 15-40 minuten, na een uur nog niks. Bij navragen aan de telefoon een onbeschofte dame met zeer grote mond dat Thuis Bezorgd niet klopt. Naeen uur en 15 minuten wachten een koud broodje in huis….de bezorger was overigens wel erg vriendelijk.
Junior
21 mei 2026 om 21:29
Lekker
Stephanie
16 mei 2026 om 20:52
het was er snel en smaakte weer prima
Frans
16 mei 2026 om 20:09
eten was wat koud
Pascal
15 mei 2026 om 22:30
Snelle levering en lekker eten
Nargis
15 mei 2026 om 13:48
het was helemaal koud en zat niet echt extra knoflooksaus op terwijl wel gevraagd. via app extra knoflooksaus besteld maar kreeg sambal